TERMENI SI CONDITII ale Complexului Elixirum Jupiter


DATELE SOCIETATII:

HOTEL

Elixirum Jupiter, str. Gala Galaction, nr. 45, Jupiter, jud.Constanta

PRESTATOR

Control Engineering Srl

RO 16279000

J13/5829/2004

Cont Bancar: RO69INGB0000999909889692, ING BANK

Sediul Social: Constanta, Strada B.P. Hasdeu 98

BENEFICIAR

Persoana fizica sau juridica care achizitioneaza in nume propriu sau in contul altei persoane serviciile puse la dispozitie de catre Prestator.


TURIST

Persoana fizica care beneficiaza de serviciile puse la dispozitie de catre Prestator.

_________________________________________________

PASTREAZA IN SIGURANTA VACANTA FAMILIEI TALE!

În contextul actual, siguranța oaspeților și a angajaților noștri este primordială pentru noi. Complexul Elixirum Jupiter a implementat un set de măsuri în vederea garantării continuității activităților de cazare în condiții stricte de siguranță pentru ca sejurul dumneavoastră să fie exact cum v-ați dorit.


Ce măsuri am luat?

– Dezinfectăm spațiile de cazare cu produse avizate conform legii

– Igienizăm si dezinfectam periodic toate suprafețele spațiilor comune

– Am montat dispensere cu dezinfectant la intrarea in hotel

– Nu cazăm oaspeții care au simptome compatibile cu noul coronavirus

– Păstrăm distanța fizică între angajați și oaspeți

– Monitorizăm starea de sănătate a angajaților

– Informăm angajații permanent cu privire la măsurile de siguranță sanitara


Dumneavoastră ce puteți face?

 Păstrați distanța de cel puțin 1,5 m față de angajați sau alti oaspeți.

 Nu vă atingeți ochii, nasul sau gura, dacă nu aveți mâinile igienizate.

 Utilizați cu încredere dispenserele cu dezinfectant din hotel pentru a menține igiena riguroasă a mâinilor.

 Spălați-vă cu apă și săpun, timp de cel puțin 20 de secunde, ori de cate ori este nevoie.

 Acoperiți-vă nasul și gura cu pliul cotului sau cu un șervețel, atunci când tușiți sau strănutați. Șervețelul utilizat trebuie aruncat imediat într-un coș de gunoi cu capac.

 Evitați contactul cu oamenii care prezintă simptome compatibile cu noul coronavirus.

 Anunțați personalul hotelului în cazul în care vă simțiți rău sau dacă apar simptomele compatibile cu noul coronavirus (tuse, febră, senzație de lipsă de aer etc.) .

 Pentru orice informație necesară vă recomandăm să sunați la recepție. Aceștia vă vor asista în orice demers necesar siguranței dumneavoastră și a celor din jur.

Vă mulțumim pentru încredere și vă rugăm să țineți cont de toate comunicările primite din partea personalului nostru. Doar împreună reușim să trecem peste această perioadă și să ne bucurăm de vacanțe memorabile.

IMPORTANT

REZERVAREA ONLINE este inregistrata instant si blocheaza un tip de camera, iar formularul primit pe mail-ul dumneavoastra. este echivalentul unei confirmari de rezervare negarantata. Serviciile vor fi oferite pentru numarul de adulti si copii declarati in rezervare. Persoanele nedeclarate vor fi incasate la receptie conform ofertei din ziua cazarii, respectandu-se capacitatea de cazare din spatiul ales. Pentru a beneficia de serviciile de masa comandate va fi obligatorie purtarea bratarii primite la receptie la check-in pe toata perioada sejurului.

Sejururile achitate prin plata directa cu cardul vor fi calculate la cursul din ziua aceea, al băncii First Bank.

CONT ING BANK IN LEI: RO69INGB0000999909889692

Cu 72 de ore inainte de data sosirii la hotel NU SUNT ACCEPTATE REZERVARI NEGARANTATE FARA UN CARD DE CREDIT, in caz contrar, rezervarea dumneavoastra nu va fi luata in considerare. Tarifele includ TVA.

TAXA DE STATIUNE este de 5 lei/turist/zi, stabilita Hotararea Consiliului Local Mangalia nr. 438/22.12.2021 privind instituirea taxei speciale de stațiune în Municipiul Mangalia si va fi incasata in mod obligatoriu de catre receptia hotelului la check-in, pentru toate persoanele cu varsta peste 18 ani care beneficiaza de servicii de cazare, pentru fiecare zi de cazare indiferent de perioada sejurului.Ofertele speciale ( inclusiv ofertele Early Booking ) nu se cumuleaza cu alte promotii sau discount-uri speciale.

REZERVARI EARLY BOOKING:

Plata rezervarilor pentru oferta Early Booking se va efectua integral in termen de 48 de ore din momentul primirii confirmarii si facturii proforme pe adresa de email.

In caz de neplata in termenul stabilit, rezervarea se va anula.


Anularile acestor rezervari vor fi penalizate cu 100% din valoarea lor.

REZERVARE GARANTATA CU CARD DE CREDIT:

DETALIILE CARDULUI TREBUIE SA FIE ALE TITULARULUI REZERVARII.

Prin completarea datelor cartii de credit declarati ca detaliile acesteia va apartin si sunteti constient ca orice tentativa de frauda va fi pedepsita prin lege.

Daca se alege modalitatea de plata cu card de credit, hotelul isi asuma dreptul de a retrage de pe card intreaga valoare a rezervarii. Anularea rezervarilor la care s-a folosit card credit se penalizeaza cu 100%. In cazul in care turistul isi micsoreaza perioada de sedere in hotel, in timpul sejurului, banii achitati nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii. In caz de anulare, contravaloarea deja incasata nu se returneaza. In caz de no-show,rezervarea va fi anulata iar suma retrasa de pe credit card nu va fi returnata.

REZERVARE NEGARANTATA CU CARD DE CREDIT:

Serviciile comandate prin sistemul de rezervari vor fi confirmate dupa plata in baza facturii proforme emise. Rezervarile cu oferte speciale (inclusiv Early Booking ) si negarantate cu credit card – vor fi achitate prin virament bancar conform promotiei / ofertei speciale (integral in 48 de ore din momentul primirii documentelor) -si vor fi penalizate cu 100% in cazul unei anulari.


Rezervarile cu tarif standard si negarantate cu credit card devin garantate prin achitarea unui avans reprezentand contravaloarea primei noapti de cazare, in termen de 48 de ore din momentul primirii confirmarii si facturii proforme.

Plata se va face prin transfer bancar in contul de mai sus al companiei noastre.

Neachitarea rezervarii in termenele prevazute conduce automat la anularea acesteia.

Ofertele speciale nu se cumuleaza cu alte oferte sau promotii.

Dupa efectuarea platii va rugam sa trimiteți dovada acesteia la adresa de e-mail: : jupiter.elixirum@gmail.com

PREZENTARE SERVICII DE CAZARE

• Camera dubla cuprinde spatiu de dormit cu o suprafata de 13 mp (2 paturi unite 90cmx200cm), baie cu dus,

Capacitate : 2 adulti, 2 adulti + 1 copil (0 pana la 14 ani) sau 2 adulti si 2 copii (0 pana la 14 ani).

• Dotari camera : minibar, televizor, televiziune prin cablu, aer conditionat, baie cu dus, prosoape .

• Apartamentul cuprinde un dormitor, living, baie fara si cu balcon, suprafata totala 25-32 mp

Capacitate : 2 adulti, 3 adulti + 1 copil (0 pana la 7 ani) sau 2 adulti si 2 copii (0 pana la 14 ani)

• Dotari apartament : minibar, televizor, televiziune prin cablu, aer conditionat, baie cu dus, prosoape, canapea extensibila in living 140cmx190cm

Solicitarile turistilor de a beneficia de camere alaturate, la etaj sau parter , cu vedere la parcare sau piscina,locul de joaca nu se pot confirma pana la momentul alocarii camerelor. Aceasta solicitare poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa garantarea.

• Tarifele de cazare sunt exprimate in lei/pers/zi, nu includ mic dejun, sunt tarife nete (inclusiv TVA) si nu includ taxe locale.

SERVICII GRATUITE:

o Piscina exterioara cu sezlonguri si umbrele. Accesul la piscina hotelului este GRATUIT NUMAI PENTRU CLIENTII HOTELULUI in intervalul orar 08.00 – 21.00. Sezlongurile sunt oferite in limita disponibilitatii

o Parcare auto (in limita locurilor disponibile).Hotelul nu percepe taxa pentu parcare, nu retine locuri de parcare pentru turistisi nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din masini, deteriorarea acestora in parcare, etc);

o Uscatorul de par se imprumuta de la receptie in limita disponibilitatii;

o Curatenie in camera ;

o Schimbare lenjerie si prosoape;

o Internet wireless;

o Loc de joaca pentru copii;

o Transmiterea de mesaje;

o Predarea corespondentei turistilor;

Altele

 Numarul maxim de copii admis in camerele duble este 2, indiferent de varsta.

 Numarul maxim de paturi suplimentare care pot fi introduse in camerele duble este de 1 pat.

 Turistii sunt obligati sa certifice varsta copiilor printr-un act de identitate la check-in.

Politica de anulare si rezervare

Modificarea, anularea partiala sau totala a serviciilor comandate duce la penalizari, in functie de intervalul de timp in care se face anularea in raport cu data prevazuta pentru sosirea turistilor. Beneficiarul va plati Prestatorului, in situatia anularilor de rezervare urmatoarele penalizari:

 cu mai mult de 2 zile inainte de data sosirii nu se vor percepe penalizari;

 cu mai putin de 2 zile sau in caz de neprezentare se vor percepe penalizari egale cu contravaloarea unei nopti decazare;

Anularea rezervarilor de oferte special (inclusiv early booking), indiferent de data se penalizeaza cu 100% din valoarearezervarii.

In cazul in care turistul solicita micsorarea perioadei de sedere in hotel, in timpul sejurului, suma achitata nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.

______________________________________________________

REGULAMENT INTERN COMPLEX HOTELIER MAJESTIC JUPITER

 Check-in-ul se face incepand cu ora 16:00 la receptie, prezentand actul de identitate pentru inregistrare si pentru a se elibera cheia aferenta camerei rezervate, de care turistul este responsabil din acel moment.

 Check-out-ul se face pana la ora 11:00. Predarea cheii se va face numai dupa ce s-a realizat verificarea camerei de catre personalul de serviciu. Pentru pierderea, degradarea sau nepredarea la check-out a cheii de acces se percepe o taxa de 30 lei.

 Solicitarea turistilor de a beneficia de anumite camere NU se pot confirma pana in momentul alocarii camerelor. Aceasta solicitare poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem in limita disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA!

 Pentru turistii care beneficiaza de servicii de masa este obligatorie purtarea bratarilor primite la check-in. Serviciile vor fi oferite pentru numarul de adulti si copii declarati in rezervare. Persoanele nedeclarate vor fi incasate la receptie la tariful din ziua respectiva.

 Parcare auto ( in limita locurilor disponibile ). Prestatorul nu percepe taxa pentru parcare, nu retine locuri de parcare pentru turisti si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, deteriorarea acestora in parcare etc.)

 Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile din incinta.

 Fumatul este strict interzis cu exceptia zonelor exterioare special amenajate.

 In incinta Complexului Hotelier nu este permis accesul cu animale de companie.

 Prestatorul nu percepe taxa pentru internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau de suprasolicitarea acestuia de catre turisti.

 Se interzice intrarea in spatiile destinate personalului.

 In incina hotelului nu se accepta muzica la volum ridicat, fara aprobarea administratorului.

 Copiii nu trebuie lasati nesupravegheati.

 Nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism.

 Este obligatorie pastrarea curateniei, utilizand cosurile de gunoi amplasate in Complexul hotelier.

 Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar, atrage raspunderea materiala a acestora.

 Pentru orice defectiune din incinta Complexului Hotelier, turistii trebuie sa anunte la receptie cat de repede posibil.

 Se interzice cu desavarsire introducerea in camere a paturilor pliante, saltele sau a sezlongurilor provenite din afara Complexului Hotelier. Pentru orice persoana in plus se va achita o taxa suplimentara aferenta unui pat suplimentar.

 Se interzice cu desavarsire introducerea in Complexul hotelier de armament, arme albe sau substante interzise prin lege. (Conform legislatiei romane acest lucru este interzis si se pedepseste.)

 Se interzice folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (aragaz, cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator etc.)

 Se interzice folosirea prosoapelor si a lenjeriei din camera in alte scopuri (pentru piscina/plaja )

 Se interzice cu desavarsire accesul la restaurant/piscina/terasa cu bauturi si produse alimentare provenite din afara unitatii

 Din respect pentru natura si mediu, lenjeria se schimba dupa 3 nopti de cazare, acest lucru fiind specificat si in legislatia in vigoare, conform art.21 din Ordinul 65/2013 pentru aprobarea normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare a structurilor de primire turistice.

 In cazul in care se solicita schimbarea prosoapelor mai des, se percepe o taxa de 15 lei pentru fiecare solicitare, iar pentru mutarea intr-o alta camera si implicit schimbarea completa a lenjeriei, se percepe o taxa de 30 lei.

 Accesul la piscina este gratuit NUMAI PENTRU TURISTII CAZATI LA HOTEL, iar sezlongurile sunt oferite in limita disponibilitatii.

 Este interzis turistilor accesul la piscina in cazul in care prezinta simptome de boli transmisibile.

 Pentru a folosi piscina este obligatoriu folosirea unui echipament adecvat si a dusurilor inainte de utilizarea acesteia.

 Copiii pot sta la piscina DOAR insotiti de un adult.

 Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia.

 Este strict interzis fumatul in camere precum si in orice alt spatiu inchis al vilei, conform legislatiei in vigoare.



Va multumim ca ati ales Elixirum Jupiter!